Kalite Politikamız

KALİTE POLİTİKAMIZ

1980’den günümüze kadar gelen Kadirli Ticaret Odası kimliğinin bilinci, güçlü kurum kültürü ve profesyonel yönetim anlayışıyla, ilgili kanun ve mevzuatlarla kendisine verilmiş olan görev ve sorumluluklar çerçevesinde;

•    Üyelerin memnuniyetini esas alan, bürokratik sorunlardan uzak, hizmet odaklı davranmayı,

•    İlçenin ve dolayısıyla ülkenin gelişmesi ve refah düzeyinin yükseltilmesi amacıyla üyelerinin çağın gereği olan beklentilerini, nitelikli, etkin, verimli ve hızlı üreterek karşılamayı,

•    Dünyadaki değişim ve gelişimi izleyerek özel sektörün küresel ölçekte üretimi ve markalaşmasında çözüm ortağı olmayı,

•    Üyelerine teknoloji, pazarlama, kalite, dış ticaret, markalaşma ve talep ettikleri konularda bilgilendirme ve eğitim organizasyonları düzenlemeyi,

•    Çağdaş kalite anlayışındaki gelişmeler ışığında üyelerin ve personelin önerileri ile kalite yönetim sisteminin etkinliğini sürekli iyileştirmeyi,

•    İnsan kaynağına; başarının ve takım çalışmasının teşvik edildiği, desteklendiği ortamı sağlamayı amaç edinmiştir.

 
Yazdır